Seg morgon

Ja här går det ju verkligen inte framåt, antingen är folk inte hemma eller så är det telefonsvarare. Blir tokig.. fast nu sålde jag en i alla fall! Hade blivit galen om jag nollat på varmt material haha!

Nä nu ska vi inte tala om sådana tråkigheter, för idag ska jag ju dansa både dancehall, popping och house! Svettigt värre haha. Sen kommer ju även Maja hit idag på intervju, ska bli spännande att höra hur det gick för henne sen! Spännande spännande.

Har inte så mycket mer att dela med mig av en morgon som denna, så vi får helt enkelt höras senare!


din åsikt, mjau!
Postat av: fre

Aah de e sant ! Min pappa sa också de till mig, men jag försökte och hitta på olika grejer varje gång, för att hitta de bästa! Men tack för tipset jag ska fixa till de och testa så ! =D

2009-02-16 @ 12:58:00
URL: http://frehagos.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0