Nöjd tjej!

Haha japp nu är jag nöjd! Vad tycks? Personligen tycker jag att denna heading ser bättre ut i och med att den inte är lika ljus/grå som den jag haft nu temporärt, blev liksom lite trist i och med att bakgrunden är grå. Så nu ser det bra ut i alla fall.

Kanske ska ta och berätta lite om min helg? Har ju inte orkat/hunnit det hittills.

Fredag
Jobbade hela dagen i vanlig ordning, det var så seeeegt i fredags och det var den sämsta dagen hittills denna veckan säljmässigt. När klockan äntligen blev 17.00 praktiskt taget sprang jag ut till bussen och mötte upp Robert, Miriam, Markus och Jacke i Karlaplan där de tog en tripp in på systemet och sedan åt vi alla på McDonalds. Efter det åkte vi ut till berga där Robert&Miriam bor och satte oss där och bötjade dricka öl. Under kvällen spelades det Call of Duty samt röktes vattenpipa. Mycket trevlig kväll :)

Dock så hände det ett lite missöde.... min kamera dog!! Blev så ledsen... måste troligtvis köpa mig en ny nu... det konstiga var att jag varken tappa den eller spillde något på den, jag skulle bara stänga av den så åkte inte linsen in. Så försökte jag ta på den igen men då stod det "Lens error. Restart the camera", men det funkade itne vad jag än gjorde.. tog ut batteriet och hade mig. Jaja vila i frid min älskade kamera :(


Lördag
Markus sov hos oss mellan fredag & lördag så vi käkade pizza här hemma hos oss och spelade motorstorm, sen kollade vi även på filmen Cloverfield (en film jag rekomenderar starkt). Sen vid tre, fyra tiden åkte herr Markus hem och jag och Jacke kollade på South Park resten av dagen/kvällen.



Så såg min helg ut! Blev tyvärr inga bilder från i fredags mer än en bild på deras fisk.. har dock inte lagt in bilderna i datorn än. Vad har ni gjort i helgen då? Någon som kollade på Melodifestivalen? Det gjorde inte jag i alla fall.

din åsikt, mjau!
Postat av: Sarah

nu känns det mer "äkta" på nåt sätt, iom att det är just dina skor :) snyggt!

2009-02-08 @ 15:31:30
URL: http://www.estailo.nu
Postat av: Miriam

Ja, det var jättetrevligt! Fikk du fixat din kamera btw? Synd att den dog :(

Ja det gör vi lätt, säg till när det passar så är jag med!

Och btw, it's true :)

2009-02-08 @ 17:58:20
URL: http://pygmiriam.blogspot.com

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0