Mobilbloggar

Halloj! Nu är jag påväg hem från dansen, har ju dansat wacking som sagt. Det gick för övrigt väldigt bra, hur kul som helst var det! Man får verkligen leva ut sin feminina sida haha! Catwalk and couture haha.. Imorgon är det äntligen fredag, blir eventuellt en öl eller två hos henke! Nåväl, hörs imorgon ska gå av bussen strax! :)

din åsikt, mjau!
Postat av: Sarah

förmodar att det var du som skrev anonymt till mig (kollade ip-adressen) :P hmm jag vet inte riktigt, jag har testat ringa-upp-folk-jobb o har känt att det inte e nåt för mig..vad e det ni säljer?



jag gick bara på prova-på-veckan på bluehill o ska inte fortsätta..de högre nivåerna e på opassande tider så jag skippar dans den här terminen, så jäkla tråkigt!

2009-02-12 @ 23:30:07
URL: http://estailo.nu
Postat av: Sarah

ah ok, men det e ändå nåt som går o sälja..hade kompisar som sålde kalsonger o annat kul haha.



jag skulle velat dansa på dc eller något annat ställe men just nu e det för dyrt för mig :\

2009-02-13 @ 10:51:28
URL: http://estailo.nu

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0