Mera snö?!

Blääää vill INTE ha mera snö! Vad är det här egentligen? Nog för att det fortfarande bara är februari men ändå. Jag vill ju bara ha vår... sol som värmer, kvittrande fåglar, de första knopparna och torra gator. Känslan av att sommaren är påväg är ju oslagbar! Men nu är det i alla fall bara en månad kvar tills jag ska åka och hälsa på Jessica vilket innebär att jag har något att se fram emot, ett mål så att säga. Det brukar faktiskt göra att tiden går fortare, och rätt vad det är så är det April!

Känns som att de flesta bloggare jag vart inne på längtar efter vårsolen, gör ni det också?


haha mongobild på mig från studenten!
En riktigt bra dag!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0