Lunchinlägg

Jag är så otroligt trött idag, känner mig dessutom helt varm.. Det går någonting här på jobbet också, för det är jättemånga som sitter och hostar och har sig! Vill verkligen INTE bli sjuk, har ju dansen att tänka på!
Kan ju även bero på att jag och Jacke är väldigt dåliga på att komma i säng i tid.. är ju ständigt trött hela dagarna.


Idag är det i alla fall ingen dans men däremot har vi tvätttid och massor av andra sysslor i hemmet att göra... Så inte mycket vila där inte haha.. Nåväl får väl ta en powernap någon gång under kvällen haha.. suck.. Gillar inte att vara vuxen hahaha! Det är så slitigt.. Nämen som jag skrev tidigare så kanske jag måste gå ner i arbetstid om jag ska dansa så mycket som jag gör just nu, för det tar något otroligt på en att åka hemifrån vid 08.00 på morgonen och sen inte komma hem förens vid 22.15 cirkus.


Jaja mycket spekulerande häromkring en onsdag som denna. Jag vet liksom inte riktigt vad jag ska skriva om när det inte händer så mycket i min vardag just nu. Får försöka lägga in lite mer modeinlägg och sådär istället. Vi får ju inte heller sitta inne på internet mellan samtalen som förut, nu får vi bara surfa på rasterna och då hinner man inte uppdatera så mycket heller. Det är ju försåeligt att vi inte får sitta på nätet när vi jobbar i och för sig men i alla fall haha..


Nåväl nu är det strax lunch! See ya laterrrrr


din åsikt, mjau!
Postat av: Anonym

Hur många år har du danstat och vilken e din "huvuddans"?

2009-02-11 @ 13:05:59

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0