I'm back

Uppdaterade inget igår här på bloggen för att.. ja.. haha jag orkade helt enkelt inte!
I måndags hade jag i alla fall en extremt dålig dag, kom inte in på klasserna jag stod i kö i, sålde skitdåligt, hade en "ful-dag" och ja.. dagen sög helt enkelt haha! Igår var det dock inte lika farligt, sålde helt okej och gick på baletten som vanlig men min hy har valt att göra uppror så jag vet inte hur jag ser ut i ansiktet just nu haha! Nåväl, det blir väl bättre om några dagar.

Idag är det ingen dans, eftersom det är onsdag, så det blir hem och vila efter jobbet. Ska väl tvätta lite också men det är ju inte hela världen. Är i övrigt väldigt trött och känner mig allmänt sliten.

Dock så har både Malin & Maja fått jobb här på samma företag som mig! Så jäkla roligt!! Hoppas bara att de båda får sitta här på kombi! Grattis till er båda i alla fall :)

din åsikt, mjau!
Postat av: Mirandah

å, toppen! Nu kan ni vara: de tre provoice-musketörerna! Det går inte av för hackor, det.

2009-02-18 @ 10:27:16
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: Maja

Tråkigt att man inte hamnade på Kombi, men men.. vi kommer ju ses ändå. :)

2009-02-18 @ 22:07:55
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är inte den enda som känner dig trött och sliten.. Man bara lääängtar till sol och värme just nu.. :) Puss och kram!

2009-02-19 @ 23:15:46

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0