Hemma igen!

Sådär ja, en dag på stan avklarad! Har shoppat lite idag med, så nu är jag färdig med klädköp denna månaden. Nästa gång blir inte förens i Barcelona! Ska visa alla klädinköp ganska snart (även de från i förrgår). Var en väldigt mysig dag med sol ute och en kaffe i handen, dock så glömde jag kaffen inne på varje butik vi var i haha! Var tvungen att springa in och hämta den hela tiden hahaha... Har köpt födelsedagspresent till Jacke som fyller 23 nu på måndag också, hoppas han blir glad :)

Nu sitter Jacke & Robert och spelar Killzone 2 medans jag är bannlyst till köket eftersom jag ville sitta vid datorn, taskigt värre. Ska fota inköpen här tänkte jag och invänta Miriam som jag tror är påväg hit också! Så vi lär väl spela lite tillsammans sen förhoppningsvis.


Innan jag åkte hemifrån idag, Linda Rosing-överläpp? haha

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0