Fiskbullar

Kom hem från dansen för en timme sen cirka.. lite mindre.. Har inte tagit mig i kragen förens nu till att laga mat men det har ändå vart skönt att bara ta det lugnt ett tag först. Ska käka fiskbullar och ris, enkelt och billigt.. ska ju ha lunchlåda imorgon också. Jacke är iväg och dricker öl samt käkar middag på någon stå-uppklubb med sina kollegor så jag är ensam hemma nu. Har inte gjort så mycket av värde hittills mer än att sitta här hehe.

Baletten gick väldigt bra, förbannar mig dock över att jag inte är så vig som jag vill vara, får se till att stretcha längre efter klasserna och även en del hemma när det hinns med. Finns liksom inte riktigt tid till allt jag vill göra med dansen i och med att jag har ett heltidsjobb. Funderar på att eventuellt gå ner i jobbtid senare i vår om jag känner att jag vill satsa på dansen då. Får se hur jag känner då!

Nu måste jag kolla till riset! Hörs imorgon!



din åsikt, mjau!
Postat av: Fian

Åh snygg ny design!!



Jo, men hennes verkar vara typ ja av plast och lite mer stöttåliga, och de borde dem vara för de kostar typ 40 dollar :P

2009-02-11 @ 00:17:17
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0