En tidig morgon

Usch vad trött jag är... har sovit jättedåligt i natt plus att jag somnade helt sent... Ännu en dag fylld av jobb.
 
Ska eventuellt hem till Jackes mor på middag ikväll men vet inte om jag orkar det idag, det är nämligen så att jag fick reda på i förrgår att min farfar var väldigt dålig (alltså i måndags) och igår morse fick jag ett sms av min pappa att han lämnade oss under natten. Jag hann liksom aldrig tänka över det för jag skulle först stressa iväg till jobbet, sen jobbade jag hela dan, direkt till dansen och sen hem för att äta och duscha. Så det slog mig inte förens jag gick och la mig, och blev jätteledsen, förstås. Det var ändå min farfar och även om det var ett tag sen jag träffade honom sist så har jag förstås alltid tyckt väldigt mycket om honom och han har alltid vart en snäll och glad människa. Så idag när jag inte har någon dans vill jag egentligen bara åka hem och ta det lugnt, tänka lite och pyssla lite för mig själv för att smälta det hela.

Jag tror i alla fall att han är på ett bättre ställe nu. Vila i frid farfar. <3

din åsikt, mjau!
Postat av: KusinVitamin

Lilla Farfar <3

2009-02-04 @ 12:17:47
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

kul å läsa din blogg, följ gärna min med :)

2009-02-04 @ 13:31:06
URL: http://faaashionista.blogg.se/
Postat av: Leia

Husch ja, alla ska vi dit förr eller senare =/

2009-02-04 @ 14:09:19
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: linna

sv: Oj såå små fötter, men då förstår jag att du har svårt att hitta feta sneakers i den storleken, tänkte säga att ja hittade de i storlek 37 här i lkpg men men ...najs blogg btw

2009-02-04 @ 18:47:19
URL: http://harmycketluftnu.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0