Dagens

Idag bär det som sagt av till Ikea! Ska bli kul att komma ut lite denna helgen också haha.. hittills har vi bara lökat runt här hemma och suttit vid datorn eller tv:n. Men det är faktiskt skönt det med, känns som att nästa helg kommer bli en fest-helg. För då har ju vart löning också. haha jäklar vad jg tjatar om denna löning men jag kan inte låta bli, gillar pengar hahaha! Nämen seriously.. vi blir upphämtade om ca 45 minuter skulle jag tippa på. Så vi kanske hörs innan, eller efter det får vi se!

Kram på er alla glada söndagsfirare, nu ska jag äta en gammaldags cocosboll (ni vet en sådan där med vitt gegg i?)!




din åsikt, mjau!
Postat av: Emmy

Hellu, du har skön stil!

Undrar bara om du kan tipsa om butiker här i Sthlm med street kläder/skor. Finns ju knappt adidas tröjor längre där jag tittar.

Tack Emmy.

2009-02-22 @ 17:35:11
Postat av: Maria

Snyggt !

Fransförlängning tar jag 895:- för och det håller 6-8 veckor men jag rekommenderar påfyllning var 4 vecka.

Kolla på www.xtremebeauty.se

Kram

2009-02-22 @ 20:30:07
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: linnea

mums mums heter de :) !

2009-02-24 @ 22:18:16
URL: http://linneah.devote.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0