American Apparel

Här är lite saker inför sommaren som jag mer än gärna skulle vilja strutta runt med i solen eller dansa loss i på kvällarna! Längtar så oootroligt mycket till sommaren så det inte är sant alltså.. och tiden går ju inte direkt fort just nu känns det som. Fortfarande bara början av Februari och det är inte ens en nypa vår i luften. Eller okej det var det i början av den här veckan då det var strålande sol och blå himmel. Men sen kom snön som nu blivit slask i onsdags. Hm.

I mars ser jag i alla fall fram till att få fira 2 år tillsammans med min älskade Jacke och sen att åka och hälsa på Jessica i Barcelona <3

Detta vill jag ha i sommar:



din åsikt, mjau!
Postat av: NiNa

snygg header

2009-02-09 @ 01:00:31
URL: http://rrockygirl.se
Postat av: Laura!

Diggar hängsel shortsen, hittar man allt detta hos american? :)

2009-02-15 @ 11:46:27
URL: http://fluffyy.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0