Söndags-filosofen talar

Så var ännu en helg över.

 

Snart fyller jag år. 20 år gammal/ung blir jag. Tycker faktiskt att det känns jättelitet. Haha. Låter kanske konstigt men jag tycker verkligen det. Lilla Camilla, den sista 80-talisten fyller Systemet-myndig. Det ska i alla fall bli skönt att kunna gå in där, även om jag inte själv ska handla så får jag åtminstone följa med! Har ju hela tiden fått stå och vänta någonstans som en liten fjant.. då känns det som man inte ens är 18 år. Nåväl så det ska bli skönt och få det överstökat. Så att jag kan bli vuxen på riktigt.

 

Jag ska ha hemmafest då. Orkar inte försöka få ett helt gäng med människor (med massor av olika viljor) att gå ut. Hade hemmafest förra året som vart riktigt lyckad så det blir en såkallad "favorit i repris". Ska göra massa drinkar av sprit som jag köpt själv haha. Mojitios vill jag göra och sen en med malibu och ananasjuice! Kanske någon annan också! Vi får se helt enkelt. Men det ska bli kul som satan! Älskar hemmafester haha! Så det blir fira av i alla fall, sen är det hela överstökat och jag får vara över 20 för resten av livet. Nittonåring är jag snart ej längre, äntligen slut på tonårstiden!

 

En bild från förra året då jag & Mirandah gjorde drinkar till hennes och Malins inflyttningsfest!

 


din åsikt, mjau!
Postat av: Emma

Gud vilken fin bild på dig! Riktigt julig :)

2009-12-10 @ 11:16:57
URL: http://emmaadolfssonl.blogg.se/
Postat av: Fatima

Vilka flashiga drinkar!

2009-12-14 @ 19:48:26
URL: http://foljfatima.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0