Mitt 2009

Då har ännu ett år passerat. Måste själv säga att det har gått ooootroligt fort! Och jag har gjort massor!
Här kommer en liten resumé av det gångna året.

- Jag har köpt sammanlagt 16 par skor, varav 11 par är sneakers.

- Jobbat som telefonförsäljare, ca 8 månader detta år och hatade mer än hälften av tiden att göra det

- Sa upp mig från telemarketingjobbet och var arbetslös, var arbetslös i ca 2 månader och det var outhärdligt.

- Åkte till Barcelona en lång weekend, besökte min allra bästa vän Jessica som bodde där då

- Var i montenegro 1 vecka med mina systrar + mamma, en otroligt avslappnande och skön solsemester!

- Firade 2 år i mars med min älskling, snart är vi inne på år nr 3 tillsammans woho!

- Sökte 4 st olika tjänster på samma företag och fick mitt jobb jag har nu! kunde inte trivas bättre, älskar det!

Sen har det förstås vart många andra saker som hänt; galna fester i sommar natten, mysiga hemmkvällar, småtjaffs med bf, vardagliga bestyr, annan shopping, födelsedagar osv osv. Men det har nog i överlag varit ett ganska bra år! Nästa år kommer nog bli ännu bättre, nu tar vi steget in i 2010 gott folk!

Hörs nästa år igen ;) Här kommer en bildbomb á la 2009:


din åsikt, mjau!
Postat av: sheldon

Hey wut up Camilla. I stumbled upon your blog and i love it. (although i can't read swedish) Im from New York and i also have a passion for sneakers and 80's and 90's fashion. I own about 150 pairs of retro kicks, mainly Jordans. Keep up the fly gear ma !! You look good in it ! Loving your style!!

2010-01-03 @ 05:22:22

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0