Nu är det dags

Varning för massa löst pladder och skrivande direkt från tanken ut på tangenterna!

J
ag blev sjuk i fredags, eller ja det var då det började med ont i halsen. Sen har det bara eskalerat till ännu mera ont i halsen, rosslig hosta, snorig näsa och feber. Mysigt va? Så första jobbdagen efter mina 4 veckors semester är jag hemma sjuk. Känns lite sådär, de tror säkert (värst av allt) att jag "skolkar". Men de får tro vad de vill, jag tänker inte gå tillbaka till jobbet förens jag är frisk i halsen, speciellt med tanke på att jag jobbar som telefonförsäljare haha.. pratar liksom 7 timmar i sträck i princip.

Jag har även tappat rätt mycket lust att blogga om det jag tycker om som t.ex. dansen, sneakers och kläder. Nästan varje vecka när jag vart aktiv här på bloggen har jag fått massa onödigt elaka kommentarer och jag vet att man inte ska bry sig om anonyma idioter... men helt ärligt jag tycker det är svårt att skaka av mig eftersom jag inte är "van" eller vad man ska kalla det. Jag vill kunna skriva eller lägga upp bilder om vad jag vill utan att få höra att jag är ful, att jag inte kan något om det jag skriver om etc. Tycker det är skittråkigt, önskar att man kunde göra så att bara dom man vill ska kommentera kan göra det.. eller något sånt. T.ex. bara mina vänner och de bloggerskor som jag känner till och följer. Det är en sak om ett inlägg inbjuder till diskussion men att bara från ingenstans påpeka för en annan människa att denne har fulklädstil tycker jag är grymt löjligt och troligtvis bara ett sätt för idioten bakom kommentaren att hävda sig själv.

Alla ni osäkra och patetiska människor som kommentrar anonyma onödigt elaka saker samt leker besservisser över små saker: snälla kära nån skaffa er ett liv, och gå för guds skull inte in på de bloggar som ni "stör" er på, just leave them alone.


Förövrigt så tänkte jag bara tillägga att nu när jag ändå har ont i halsen och inte rökt på 3 dagar så ska jag fortsätta på det spåret. Jag har lagt dansen på hyllan denna terminen och ska nu 1. sluta röka helt & hållet, 2. börja träna på gym. Sen kommer jag tillbaka till dansen i form istället för helt förslappad av för mkt soffsittande samt rökande. Har ju faktiskt en i släkten med KOL och jag vill inte sluta upp så! Nej nu är det dags. Det är bara jag som kan ta tag i det här, ingen annan kan göra det åt mig så dags att få slut på dessa löjligt lata och oproduktiva dagar. I wanna be fit again!


din åsikt, mjau!
Postat av: Anonym

har alltid tyckt att du ser så fit ut iaf haha. om det e till nån tröst!!

2009-08-10 @ 18:31:56
Postat av: Emma

Jag tycker du har cool stil & du skriver bra. Fortsätt med det och strunt i nördarna som inte vågar se ut som dom vill.

2009-08-10 @ 19:03:15
Postat av: Camilla

*Emma & Anonym: Tack :D två kommentarer jag verkligen behövde nu i mitt snoriga liv haha! :D *

2009-08-10 @ 21:06:04
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Men foooooooolk! Det som ofta förvånar mig är att människor överhuvutaget orkar irritera sig och störa sig, människor som överhuvudtaget inte ens känner dig och som kanske inte ens bor i samma stad... jag antar att det är jävligt lätt att spy galla över andra med några nättryck när man själv innerst inne är osäker. För det låter som nått som alla säger, men det är ju så det är, folk är osäkra, känner sig hotade och liknande och då börjar dock försöka hitta fel och vill såra... tycker de är så jävla trist och önskar ibland att jag kunde ge lite stålhud till den som behövde, STÅ PÅ DIG CAMILLA! <3

2009-08-10 @ 22:40:20
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Cam

Vore jättetråkigt om du slutade blogga pga hjärndöda idioter som skriver sådana saker! Tycker du skriver jätteintressant och roligt! Keep your head up! ;)

2009-08-11 @ 12:03:03
Postat av: Anonym

haha hej klickade tydligen in igen av en ren slump vid exakt rätt tillfälle, fastän aj skulle kolla om du hade nått nytt på sneaker-fronten, så nu tänkte ge dej en liten boost eftersom du fick en fet lerig känga av mej förra gången. B strong fan, försök vända om dom "neg" kommentaterna till nått positivt, de GÅR. Men de går itne att ignorerea nått som gör en ledsen.. du ska se att du kommer kunna ta till dej både elaka och onödiga kommentarer på ett smooth o moget sätt om du ändrar inställning till dom istället för o tänka de här e en anonym jävel som ba vill va taskig.. kommer def från rätt käft nu :)/hannah

va dansar du forresten? /peas

2009-08-11 @ 13:18:20
Postat av: Mirandah

fina du! Bra nystart! Det var någon som slängde tidningen på jobbet föresten med annonsen men det var tele2 iaf, du kan ju kika in på deras hemsida om du är nyfiken:)

2009-08-11 @ 20:01:48
Postat av: myy

älskar din blogg, och du är rå cool :D ta inte åt dig av elaka kommentarer!

2009-08-11 @ 23:54:37
URL: http://strombeerg.blogg.se/
Postat av: Reebuc

Diggar dina örhängen!

2009-08-13 @ 06:44:43
URL: http://reebuc.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0