Min dag idag

Har fortfarande grymt ont i halsen, hostar som en jag vet inte vad. Har i alla fall vart i Täby Centrum idag och satt in mina skattepengar som jag fått tillbaka (fick en check då jag glömde skriva i mitt kontonummer i deklarationen..) samt shoppat lite. Mötte upp Jessica också. Vi käkade lite sen lunch och som sagt shoppa, min favoritsysselsättning här i livet förutom dans.

Det jag fick med mig hem idag var en eyeliner från Isadora, en mascara från Maybelline, en hårfärg av H&Ms egna märke (eh??), ett brett midjeskärp med guldnitar från H&M och en skitsnygg skinnjacka från H&M (inte den som e på blogg.se startsida nu utan en för 499kr). Är extremt nöjd med skinnjackan, det är en bikermodell med dragkedjor i ärmarna och sen går själva "den vanliga" snett över bröstet om någon fattar vad jag menar. Dessutom var den 500kr billigare än dem jag suktat efter innan, från chicy.se! Kap kap kap....!

Herregud jag kan inte skriva klokt idag känner mig helt förvirrad haha.. är ovanligt disträ faktiskt. Lika bra att ajg inte följde med ett gäng tjejkompisar ut.. Bara Gud vet hur det hade slutat hahaha... bara att jag blivit sjukare förstås! Det vet jag nu. Haha nej ni ser jag är helt skum.. hörs imorn, visar kanske bild på jackan då om jag orkar (latmask). Puss!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0