Hejdå

Jag tror jag ska byta blogg. Är trött på idioter som förstör mitt humör med sin egen osäkerhet. Kommer bara ge den nya bloggadressen till mina närmsta och några andra som jag tycker om här i bloggvärlden. Synd för er som kanske gillar min blogg men som aldrig kommenterar, men tyvärr så är det ju så att folk älskar att förstöra för andra när de ser något som gör dem avundsjuka.

Är fortfarande sjuk förövrigt.

din åsikt, mjau!
Postat av: Sandra

Verkligen synd! Jag har själv gett en elak kommentar till en tjej. Jag hade en dålig dag, tyvärr..

Kan bara försvara mig med att jag inte var anonym och att den här människan har ljugit om saker i sin blogg vilket jag inte tålde.



Tycker du bara ska skita i alla konstiga kommentarer och ta bort dom. Lättare sagt än gjort men jag hoppas du fortsätter ändå.



Tycker du är så mogen för din ålder och är inne och kikar varje dag. Du har en feel-good blogg :)

2009-08-17 @ 15:37:31
Postat av: N E T T

hoppas jag e en av dom som får länken (A) haha

så jävla synd att vissa idioter håller på, jag fattar inte vad man finner för lycka i det seriöst?!

tråkigt alltså...

2009-08-17 @ 15:42:37
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: Mathias

Varför sluta? Du får ju mer positiv feedback än negativ verkar det som? Det är väl bara att ta bort och ignorera förolämpningarna och suga åt dig det positiva. Jag menar folk som går in på andras bloggar för att ge en massa destruktiv kritik är väl fruktansvärt patetiska.



Jag tycker du ska fortsätta av ren princip ;).



Med vänliga hälsningar



Mathias

Postat av: isabel

nääe :'/

2009-08-17 @ 16:31:06
URL: http://izbael.blogg.se/
Postat av: Camilla

Mathias: Det är så sant det du skriver! Och visst får jag mer positiv än negativ feedback (dock så brukar jag inte godkänna elaka anonyma kom. så det är bara jag som får se dom) dock så är det svårare att skaka av sig det negativa av någon dum anledning.. lite svårt att förklara, har ju mkt med att göra hur pass min självkänsla är och så, sitter i en jävligt jobbig sits vad gäller jobbet nu också så det blir som kaka på kaka hela tiden.



men det är väldigt kul att höra att ni som kommenterat nu vill att jag ska fortsätta! <3

2009-08-17 @ 17:12:56
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Postat av: Mathias

Okej, går säljandet knakigt eller? Det är klart att förolämpningar tär på en mer än komplimanger, normalt! Jag tycker det är fel anledning att sluta bara. Hur gick det föresten att ha åttorna i somras? ingen fotsvamp :D?

Postat av: Emma

Klart du ska fortsätta! Försök sök upp dessa människor som skriver elaka saker och ring upp dom och se om dom är lika kaxiga då. Kram.

2009-08-17 @ 18:25:33
Postat av: Mandiz

Men det är ju just DÅ som du ska fortsätta blogga. Annars vinner ju dem och det vill man väl inte!?

2009-08-17 @ 18:27:09
Postat av: Camilla

Mathias: Nja trött på själva säljandet, vill ha ett jobb där jag inte behöver känna den stressen man gör som säljare... hate it..



Haha nä ingen fotsvamp, däremot använde jag dem bara på svala dagar eller kvällen, för om de blev för varma så svullnade fötterna och skorna skavde och klämde hahaha..

2009-08-17 @ 21:33:35
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Postat av: Mathias

Jobbar du på ett callcenter? i så fall kan jag förstå vad du menar. Jag tror med på att arbetsmiljön är problemet än själva yrket, kan ju vara allt ifrån lön som inte motiverar till att man har en idiot till chef.



Fan jag vill ha ett par nya åttor till vintern i och med att dom är så varma och sitter bra på foten. Har du sett auquas? dom är tunga, men dyra :(.

Postat av: jenny

Tråkigt... hoppas du får sugen åter! annars vill jag gärna ha den nya bloggadressen!

2009-08-18 @ 13:15:46
URL: http://calanthes.blogspot.se
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Blir typ lite ledsen nu ju, så himla synd att det ska finnas sånna jävla idioter... man har ju lust att spåra upp id-nummret och åka och knacka på. Sänder dig lite be-strong-energy och hoppas på att du inte tar allt för illa vid dig av deras skitsnack. Om de blir en ny blogg vill jag för övrigt gärna ha nya adressen :) annars kan du nog alltid fixa lösenord på den nuvarande också om du vill slippa för mycket byten. Kramar!

2009-08-18 @ 21:31:51
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Camilla

Mathias: A fast för mig är det faktiskt just ringandet och att jag hela tiden måste kämpa för min egen lön på det sättet.. vill bara ha en fast månadslön egentligen!



Dom e snygga, dock som sagt väääldigt dyra! Har du kollat på Ebay om du kan göra ett kap där istället? På pickyourshoes.com kostade dom ju förtusan 229dollar :O

2009-08-21 @ 14:53:16
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag gillar din blogg, blir så inspirerad av dig. både av att träna och typ hålla på och pyssla och greja.. jag tycker det skulle vara jättetråkigt om du slutade eller bytte.

håller liksom men om att det är dom elaka som vinner då.

hoppas du klarar av att skaka av dig skiten!

2009-08-24 @ 19:17:38

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0