Dålig uppis

Har inte skrivit på ett tag nu, men jag har inte haft lust/ork... har försökt stå ut de sista dagarna på jobbet samt haft en del familydrama, så då blir bloggen lidande.

Ikväll är det dock utgång som står på schemat, blir fördrickande hemms hos mig med några av mina tjejor sen förhoppningsvis Fasching där det är Soulklubb ikväll (nice!!). Ska kolla runt lite här på internätet vad som gäller för kvällen inne i den stora staden. Vet dock inte vad det blir för kläder ikväll... köpte en långärmad tight meshtopp (svart ofcourse) igår som jag måste lista ut ett användningsområde för. Skulle egnetligen vilja ha en svart skinnbustier att ha över men jag har inte hittat någon än. Ska ta en sväng förbi Täby C idag och kolla efter något liknande, behöver ju inte nödvändigtvis vara just skinn. Känner att ajg vill vara lite grunge á la 90 tal idag av någon anledning. Hm.

Kan ju inte lov något men förhoppningsvis slänger jag in en "dagens" när min outfit är klar!

Bild från sista kvällen i Montenegro! Vill bli sådär brun igen :(


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0