Torsdag = Fredag

Haha ja nu kan man ju fråga sig vad jag menar med det egentligen? Jo förstår ni som ni kanske kommer ihåg jobbar jag endast mån-tors så för mig är det fredag idag haha! Otroligt skönt måste jag säga, behövs på det jobbet där jag jobbar. Man tröttnar fort men det är bara att fortsätta kämpa, för så länge man inte ljuger för kunderna så känns det bra. Har hört folk fulsälja och det gör min riktigt förbannad, stackars de människor som mot, de flestas principer, nu köper något på telefon och bli lurade! Nej fy bubblan säger jag bara, är alltid tydlig i mina samtal, även om jag förstås får det hela att låta superspeciellt så ljuger jag aldrig. Nåväl idag blev det endå bara 1 timmes jobb då systemet la av helt och hållet fram tills klockan halv ett, och då skulle jag ändå gå för jag hade tid hos Ungdomsmottagningen haha! Skönt värre liksom, även om jag inte tjänade några pengar på det. Men nästa månad är det "varma kunder" så då säljer man som smör och tjänar massvis med cash inför sommaren, underbart!

Ikväll ska jag dansa waacking. Jag har knappt dansat något de senaste veckorna, dels har jag vart bortrest och sjuk men jag har ju även jobbat heltid (fredagar dansar jag inte) och man tappar fan lusten för att göra något alls, är alltid sjukt trött och sen hinner jag aldrig hem innan dansen helelr så att om jag slutar klockan 17 och dansen börjar 18.30 måste jag hitta på något i 1,5 timme.. och det är drygt. Så min danslust har sakta men säkert försvunnit, så jävla tråkigt! För jag älskar ju att dansa, låter kanske motsägelsefullt men det är så det är. Dessutom saknar jag något sjukt mycket att ha någon att dansa med, inga av mina närmare vänner dansar förutom Mirandah då, men hon har ju gjort illa knäet och kan inte dansa med mig nu... Så.. nästa termin.. då vill jag en till danskompis som kan kanske vill gå några lika klasser? Someone who's up to it? Danskompis sökes haha! Jag går relativt höga klasser i house, hiphop och dancehall och fortsättning i waacking, sen är jag nybörjare på breaking och popping samt locking. So tell me if you're interested in one of these styles, så kan vi kanske dansa ihop?

På lördag vankas det utgång med Mirandah & co haha! Orkar inte skriva alla för jag vet bara Malin och Miriam sen kommer jag inte ihåg resten haha..  Tänkte även gå en sväng på stan på lördag nu när det tydligen ska bli toppenväder i helgen! Jag & Malin tänkte slå våra shoppingsugna skallar ihop så om någon annan vill hänga på så är det bara att hojta till. Imorgon ska jag även beställa två par skor och ett oversize linne från USA (2 av dem från Ebay), det blir ett par air digs och ett par jordans och linnet är från Adidas (vintage, tror det vara från 80-talet). Kommer visa bilder på det imorgon om allt går vägen så att säga ;)

Oj nu blev det lite väl långt inlägg såg jag haha! Skriver mer imorgon på dagen då jag är leeeeedig :D


din åsikt, mjau!
Postat av: Mino

Du, hur lång är din rope chain? (den mindre variationen). Har hittat en nu och den finns i 51 och 61 cm. Lite osäker på vad jag ska ta!

2009-04-23 @ 18:34:56
URL: http://manreet.blogg.se/
Postat av: Mino

Svar: Hmm, joo kanske gör det :) Thnx!

2009-04-23 @ 18:42:40
URL: http://manreet.blogg.se/
Postat av: N E T T

Åh TACK :d

2009-04-23 @ 18:46:19
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: N E T T

men de är ringarna jag e ute efter :/

2009-04-23 @ 18:47:47
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: Laura!

åh vad mycket du dansar! Var dansar du nånstans?

2009-04-23 @ 19:40:38
URL: http://fluffyy.blogg.se/
Postat av: michan

min blogg e igång igen :)

2009-04-23 @ 23:58:01
URL: http://miichaan.blogg.se/
Postat av: Aysel Lale R

- gillar din header :)

2009-04-24 @ 12:13:05
URL: http://ayseelciik.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0