Kaos helg

Ja herregud vilken helg det vart... jag berättar om det dag för dag, med start fredagen förstås:

Fredag: Var ju ledig som vanligt så jag åkte in till Täby C och shoppade lite samt uträttade ärenden. Ganska skönt att trosa runt för sig själv. Fick med mig hem en t-shirt, ny bikini, nagellack, foundation och en e-legetimation haha.. Vid sju tiden mötte jag Miriam på medis och käkade sushi samt tog en öl, väldigt trevligt! Har inte träffat henne sen innan jag åkte till Barcelona faktiskt. Vi skulle i alla fall möta våra pojkvänner och följa med hem till Markus för att festa lite. Blev rätt galet, var tokbakis på lördagen haha. Jag vet inte riktigtvad vi gjorde egentligen där haha, bara pratade med massa folk och dansa lite till konstiga låtar och sådär, kul kväll i vilket fall som helst! Däremot så glömde jag min kamera hos Mackan så några av mina bilder kommer ni inte kunna få se förens nästa vecka :/


jag & miriam i fredags!


Lördag: Vaknade och mådde som jag förtjänade, men det stoppade mig inte från att åka in till centralen och gå på stan med Malin minsann, nej nej utan jag fyllde en flaska med resorb och sminkade mig lite halvt om halvt på bussen haha. Vi kollade lite kläder och sådär sen käkade vi varsinn pastasallad och drack kaffe på café 60 på rådmansgatan (mitt favoritcafé förövrigt). Därefter bar det av hem till henne och Mirandah för att göra oss iordning för den stundande förfesten. Blev väldigt nöjd med sminkning och klädsel sen började folk droppa in en efter en bland annat då Miriam, en kollega från jobbet som heter Ellen tillsammans med hennes vän, Emma och sist men inte minst Malins vän Josefine. Vi hade sjukt kul hemma hos dem sen drog vi ut till en klubb på Maria torget, det var dock fööör mycket folk och vi hade kollat upp vilket event som skulle vara där innan vi drog dit och då stod det att det skulle spelas "disco och funk" men det hörde jag inte kan jag lova det var bara house, house, house. Men vi dansade och hade sjukt kul ett tag tills jag & Miriam fick nog av all trängsel och begav oss hemåt då jag upptäckte att min mobil var borta... Har självklart ringt den ett gäng gånger och den har inte vart avstängd, sen ligger den inte kvar hos Mirandah heller så jag har spärrat kortet och imorgon får jag en ny telefon som jag köpt på Jackes jobb!


ser ni mig i högen haha?


me n miiiirandah

din åsikt, mjau!
Postat av: wokade vegetariska grönsaker

g-g-g-G-Heeemmrrrr!

2009-05-15 @ 08:02:43
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0