Hostattack!

Ja visst är det härligt att vakna under nätterna titt som tätt av en hääärlig hostattack? Haha.. nä fy bubblan säger jag bara! Fortfarande inget jobbande för mig... varför går det aldrig över? Nåväl kommer gå till jobbet imorgon i vilket fall som helst, kan inte vara borta mer sen för det förlorar jag för mycket pengar på. Så är det med telemarketingjobb, man tjänar ju in sin lön på provisionen, och inte på timlönen. Skönt att ha timlön på ett sätt men den är ju inte direkt hög om jag ska vara helt ärlig.

Har haft en skön påskhelg i alla fall med massvis av mys med Jacke. Sen har vi kollat klart på både säsong 2 och 3 av Dexter, sjukt bra serie för övrigt som jag rekomenderar starkt! Nu ska jag äta lunch/frukost =)


din åsikt, mjau!
Postat av: Fatima

Oj, vilka ögonsfransar :)

2009-04-14 @ 01:43:06
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: Lisa Town

You are sooo beautiful gyal! :)

2009-04-24 @ 00:20:56
URL: http://dreadoralive.blogspot.com

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0