Fredagsmorgon

Trött, tröttare, tröttast. Är schemalagd idag eftersom att jag har vart bortrest... blää.. var så trött. Drömde mardröm om att Jacke gjorde slut med mig och jag var jätteledsen, så när jag vaknade imorse och han stod och klädde på sig vid sidan av sängen frågade jag om han fortfarande var kär i mig haha. Det första jag sa när jag vaknade liksom hahaha.. Men det var lugnt, han var fortfarande kär och galen! ;)

Idag blir det en lugn kväll men imorgon ska jag på stan med Maja först på dan och sen på kvällen ska vi dricka sangria som jag tagit med mig från Barca och spela guitar hero!



din åsikt, mjau!
Postat av: Maria

Du var grym idag på att sälja!

Så tack så mycket för att vi alla fick gå 10 min tidigare på lunch (och hem för min del).

Trevlig helg så ses vi på måndag!! :D

Kram Maria

2009-04-03 @ 16:38:09
URL: http://elinsmamma.blogg.se/
Postat av: Ursinniga Universitets Ugglan



Beställa utbildningskatalog:



sms:a "universitetet" till 72 120 så skickar vi katalogen utan kostnad. (alltså utan citationstecken såklart, bara universitetet) Om du vill ha en katalog. Den kostar inget. Nu vet du de:)

2009-04-04 @ 08:25:19
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0