Ebay

Jag ska börja shoppa på Ebay, även fast jag är jätterädd för att inte få mina saker haha! Tradera kändes lite mer tryggt i och med att det var svenska säljare och allt sköttes liksom här.. Men samtidigt så finns det sjukt mkt snyggare och bredare utbud på Ebay. Har hittat ett par sneakers som jag ska beställa vid löning (buyitnow) om de finns kvar men de kommer från USA, har ju räknat ut frakten och hela tjudderullan men hur ligger det till med tull? Och får man paket till sin närmsta poststaion om det är ett större paket som skor till exempel? Haha helt lost är jag. Synd.

Tell me your Ebay-stories!


Det är inte dom här jag ska köpa, men skulle gärna ha dom i sommar i alla fall haha!

din åsikt, mjau!
Postat av: Bra!

Jag köpte förra månaden är par golden leggings som dina nedan för 3 dollar, yes!

2009-04-08 @ 14:30:22
Postat av: Jii

SV: haha maybe, men de skadar ju aldrig att prova ;) sen har man bara rätt storlek så ska de väl sitta helt ok, dock är de nog inga problem för mig då jag är 1,75. Men don't forget det finns lösningar till allt man måste bara hitta dom :D som ex: använda höga heels, eller också costumes it och sy upp klänningen några cm :) take care!

2009-04-08 @ 16:09:18
URL: http://sampaguita.blogg.se/
Postat av: N E T T

alltså, om du tog åt de av de så fine :p men inget va riktigt mot någon utan mina egna tankar likosm.. och ja tog mig bara en funderare runt ordet copycat osv...

2009-04-08 @ 19:11:25
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: N E T T

haha okej i see

uppfatta de lite som att du trodde de va menat till dig och att du gav ett svar :) hehe

2009-04-08 @ 20:49:58
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Ja kör dom blå, dom va me najs! :D ja kände dock att ja behövde nått gult så blev skitglad när de va dom som kom haha.. jag känner mig så påskig!

Jag har faktiskt köpt exakt de där skorna, fast inte till mig, utan till mitt A... blev typ en sen alla <3-dag present... kan ju säga att jag går och stirrar på dem i princip hela tiden, så sjukt snygga på honom me ^^



juste de dä rme frakt o så, ja har ju beställt typ 5 par skor från ebay nu och de har inte varit några som helst problem, för dom burkar ha track ids på paketen... d e mer när d e billigare grejer dom e osafe som mina byxor :( .. tull och sådär behöver man inte betala, ja har iaf inte behövt d, så de e lungt me d me, bara och köra på :)

2009-04-09 @ 00:23:56
URL: http://viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0