Citat

Idag har det vart en bra dag på jobbet, igår likaså! Vi har jättebra listor nu som vi ringer så det är roligt, för även om de man ringer till inte vill ha så är de i alla fall trevliga. Det gör en timme sååå mkt bättre för när man får 7 stycken i rad som skriker och slänger luren i örat på en bara man säger "Hej jag heter xxx och ringer ifrån kombilotteriet".. då känns det inte alltid lika lätt att fortsätta i samma anda som man kanske hade innan. Nåväl nu går det bra och det gör en mer taggad!

Haha kom och tänka tidigare idag på en grej Mirandah sa när hon ringde mig häromdagen, det gick till ungefär såhär:

Jag:            Tjena löken! (ja vi brukar säga så till varann haha)
Mirandah:  Nämen hallå! Du jag tänkte bara berätta en grej..
Jag:            Jaha vaddå?
Mirandah:  Jag tror jag har anammat ditt destruktiva shoppingbeteende...
Jag:            Hahaha jasså vaddåra?
Mirandah:  Jo jag har precis köpt 5 par skor.... på internet.. på samma gång

Haha! Hon är så toppen, anledning till att hon köpte 5 par skor på en gång var dels för att hon ville ha ett par nya converse, men fann dessa "fake"-converse sjukt billigt, och dessutom fanns de i 5 fina färger så hon kunde inte bestämma sig för vilken färg hon skulle ha. Så hon tog alla, till 50 kr dyrare än ETT par converse! Ett kap säger jag. Om ni vill kolla in skorna hon köpte är det bara att spana in hennes blogg! (länk längre upp)
  Fast det roligaste av allt var ändå hennes uttryck "anammat ditt destruktiva shoppingbeteende"!


Dags för en "girls night out" snart igen va? Eller vad säger ni brudar? :D

din åsikt, mjau!
Postat av: Nilufer

Svär ditt namn e TÖNG ! men offer asso jag vet inte . haha .. Jag önska att jag vore lika vacker som en näckros ^^

2009-04-15 @ 22:04:43
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Miri

Haha, detta beteende är inte helt okänd.. Men jaa, det är klart det är girls night out snart! :D

2009-04-16 @ 07:27:08
URL: http://pygmiriam.blogspot.com
Postat av: Mirandah

hehe SYND! Ja, men det är inte lätt när alla fina färger bara är ett klick borta...förövrigt ska jag hämta dem på posten idag, gänget skor liksom!

2009-04-16 @ 10:09:09
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: Löken

Förövrigt så är en utekväll defenitivt på sin plats efter löning!

2009-04-16 @ 10:10:02
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: VIKTORIA TOMIC

Hahaha ja, fasen om jag hade tyckt det varit lätt hade jag väll själv klippt sönder mina tigths för längesedan... folks :P



Löningen är underbar! Jag funderar på att beställa de där skorna jag postade i inlägget under, har även hitat ett par nike air force 180, och sen är ja nått sjukt jävla sugen på ett par nike spikez, hittade ett par över blocket för enbart 500spän men tro fasen dom redan va sålda :( och nu är jag så otroligt stuck, dom är typ sjukt jävla dyra också!



Hahaha och nu läser ja igenom min kommentar och sitter och skrattar åt mig själv, sjukt jävla sneakersbesatt.. kanske ska göra som din vän och beställa allihop på samma gång :D (om man hade haft pengar för de då :P livet är hårt!)

2009-04-16 @ 14:56:10
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Jessica

Då vill jag också vara meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2009-04-16 @ 19:30:50
Postat av: Sara

Det lät om någonting jag skulle göra, vart köpte hon dem? :D

2009-04-18 @ 13:05:55
URL: http://lillsaara.webblogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0