Projekt

Jag har eventuellt ett projekt pågång, får se vart jag kommer med det egentligen, men det skulle vara en sjukt kul grej.

Just nu sitter jag mest här och kollar bland bilder på datan och så... Har tröttnat på Spore, det blev så konstigt sen. Hade nog för höga förväntningar på spelet tror jag. Dessutom är ju grymt bitter pga skorna som jag inte har råd med trots det äckligt billiga priset. Skit. Funderar på att göra mig en macka med tonfiskröra, det skulle nog vara en bra grej.

Lägger upp en Önskeoutfit om en stund, då jag inte har någon särskilt spännande outfit på mig idag (mjukiskläder).

din åsikt, mjau!
Postat av: Amanda

sv: ja visst är de snygga? ska kika om de finns i butik för de funkar ju hela hösten o vintern :)

2008-09-14 @ 18:56:03
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0