Hatar OTH just nu

Okej, nu vet jag att alla OTH-fans kommer hata mig men alltså.. just nu hatar jag One Tree Hill såååå mycket. Eftersom jag är hemma och sjuk hinner jag med en hel del dagtids-TV... Jag brukar i och för sig inte tycka att OTH är så dåligt, har dessutom inte följt det så jätte mycket men ja.. nu ska jag komma till saken..

Jag kollar nu på några av de tidiga avsnitten där Peyton och Lucas håller på bakom Brookes rygg. Och det som gör mig så arg är att man aldrig skulle göra så! Fast det finns säkert tjejer (och killar) som gjort så mot sina vänner i verkligheten men jag menar come on? Hur dålig är man inte om man gör så mot sin bästa vän? Usch och fy och blä för sådana vänner.

Har även kollat på Oprah och Desperate Housewives (första säsongen). DH var helt klart bäst den första och andra säsongen, nu har det dock börjat spåra ur en del... Tråkigt tycker jag. Men samtidigt så kan man ju inte låta bli att älska tjejerna.. precis som i SATC.

Nåväl... ska väl fortsätta glo på TV ett tag och tycka synd om mig själv som den sjukling jag är haha...

din åsikt, mjau!
Postat av: Jenny

Haha visst får man skrämmande bra koll på alla dag tv-serier när man är sjuk ;-)

2008-09-10 @ 17:08:00
URL: http://calanthe.blogg.se/
Postat av: Flisan

DH är toppen :)

Men du får motvilligt mitt medhåll om att det har spårat lite :(

2008-09-10 @ 17:52:18
URL: http://feliceforsstrom.blogg.se/
Postat av: Carro

Hehe, jag älskar oth, men jag håller verkligen med dig att man blir förbannad när man ser det! Men hur långt har du följt serien? =)

2008-09-11 @ 09:31:28
URL: http://regalo.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0