B-girl !

Idag har jag officiellt flyttat in hos Jacke, alla mina saker är nu här. Jag hade en bänk med hyllor som vi ställde in i köket och fixa och dona, blev skitsnyggt! Sen har vi ställt in massa saker, saker som inte ska vara i lägenheten men som jag vill spara, i förrådet. Så det har vi sysselsatt oss med idag.....

.....fraaaaaam tills det att jag skulle iväg till mina dansträningar! Först var det breaking på schemat, har dansat lite förut men tog lägsta nivån i alla fall för att lära mig ordentligt från grunden. Tar mest den kursen för att kompletera min House-dans. Men i alla fall så var det sjuuuukt kul! Hade kvar lite skills från förra året (sixstep & babyfreeze haha!) och toprocksen satt bra faktiskt. Var riktigt kul!

Sen var det balett, gick också bra, är väldigt nöjd med att jag valde högre nivå denna terminen, känner verkligen att ajg utvecklas med varje klass! Jag tror även att ajg var den färggladaste personen i rummet, med mina zebraleggings och turkost linne såg jag ut som en dansande zebra haha!

Det har helt enkelt varit en väldigt bra dag idag! :]

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0