Att skaffa sig ett jobb

Är inte det lättaste när man dansar från 5 på eftermiddagen. Men jag kan helt enkelt inte välja bort min dans. Det går abra inte. vad skulle jag då ha som för mig framåt i livet? Ska jag välja bort det enda som jag verkligen brinner för? NEJ. Det funkar inte så. Jag skulle bli den tråkigaste mest miserabla människan i världen om jag valde bort min dans. Jag skulle dock ha mer pengar, men nej... Vad ska jag ta mig till? Jag måste ju skaffa mig ett jobb men jag hittar inget som passar i tiderna. Eller jo ett har jag funnit, men har ej hört av det. Funderar på att maila en gång till, bara för att.

Alla deltidsjobb jag har hittat vill antingen att man ska jobba på kvällen (vilket inte går, pga dansen) eller att man ska ha B-körtkort. Men jag har inte körkort, och jag har varken tid eller motivation till att ta det heller. Kan inte någon snäll sjöl bara erbjuda mig ett jobb? Snälla? Har suttit på Platsbanken, Monster och JobbSafari hela dagen men det har inte dykt upp något. Får sitta imorgon också... eller fan det är ju lördag imorgon. Jaja, jag får helt enkelt fortsätta leta. Måste ha ett jobb i Oktober... annars är jag stekt.




din åsikt, mjau!
Postat av: michan

vi har EXAKT samma problem!

2008-09-19 @ 23:44:08
URL: http://miichaan.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0