Vilken natt...

Vi hade då fest här igår, var några stycken här och drack och umgicks... var väldigt kul, vad jag kommer ihåg haha... Vi spelade Buzz i början av kvällen och jag och Jacke som då var i ett lag vann! Woho! Haha.. Kom hit någon tjej också som tydligen också dansar och det visade sig att vi hade en gemensam kompis och ja, det var väldigt kul faktiskt. Äntligen någon man kunde prata om dansen med som förstår vad man pratar om haha... usch men som vanligt så snackar jag så jävla mycket skit när jag e full... blää haha.. eller alltså jag ljuger inte men jag bara babblar så in i helvete mycket om konstiga många gånger ointressanta saker.. eller nja, snarare att jag pratar om saker som jag egentligen inte kan så mycket om.. äh jag vet inte.. nu babblar jag på sådär igen haha! Kvällen igår är lite dimmig så att säga, men vi hade skitkul i alla fall och det är huvudsaken!

Hann aldrig lägga upp en bild på min outfit då jag var tvungen att städa direkt när jag kom hem och sen började folk droppa in, dessutom togs det inga bilder under kvällen. Hua mig.

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0