Vikarie igen

Vad är grejen med vikarier hela tiden? Blir tokig! Haha.. kan ju inte direkt göra så mycket åt saken men fan.. vill ju ha de ordinarie lärarna.. Vi hade Daniel Rörström istället för Daniel Dahlman, då det var ju i alla fall en Daniel hahah..
Det gick dock sådär på klassen idag.. kände inte riktigt att jag hängde med? Brukar vara rätt bra på det om jag får säga det själv men idag var det inte alls så... hm..

Har nyss ätit middag med min underbare pojkvän och nu ska vi mysa i soffan med choklad och titta på South Park, vi har sett vartenda avsnitt från varje säsong haha.. nördar? näää inte då...

Höres imorn allihopa, nu ska jag gosattackera Jacke!

din åsikt, mjau!
Postat av: Cathy

Heey:)

fan vad sköön blogg du har me like the coulors och bilderna du har på sneakers, vill också fixa min lika fin som din hehe hur gör man?

2008-10-13 @ 19:35:15
URL: http://caathyn.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0