Oj vad sent det blev

Fick en inspirationskick och börjat pilla med en design... detta är då resultatet, men har inte bestämt mig för vad jag tycker än... helt okej sålänge.. men jag kommer nog ändra imorgon lite granna :)

Vi åt förövrigt tacos för dom som undrar haha... och sen har vi myst lite men jag har suttit ganska länge här vid datan och fixat och donat.. har även haft telefondejt med Mirandah i ungefär en timme. Fattar inte att vi har så mycket att säga varandra jämt? Haha.. helt sjukt... nej usch vad trött jag är, dags att gå och lägga sig kanske?

Godnatt allihopa!

din åsikt, mjau!
Postat av: Nilufer

heej camilla ! jag har hittat några bilder och så jag vill ha med på heaader . hoppas du kan fixa det .

är du inne senare på kvällen ? :)

ta hand om dig

2008-10-12 @ 14:10:42
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0