My dreams

Hm ännu en natt med massor av knasiga surrealistiska drömmar... har vart så flera nätter i rad, speciellt när jag snoozar på morgonen... händer massor av konstiga saker som inte hänger ihop och jag gör saker som inte skulle vara möjligt i verkligen livet. Visst drömmar brukar vara lite konstiga men dessa har varit så tydliga och jag har alltid kommit ihåg en hel del från dem, annars brukar jag inte komma ihåg mina drömmar så värst mycket. Men dessa har varit så otroligt färgstarka och levande att jag nästan kunnat ta på dem, helt sjukt.

Oj vilket babbel! Haha! Ni får ursäkta men där skrev jag direkt från tanken utan att bearbeta den...

Gick upp lite väl sent idag.. kvart i elva... Skulle egentligen velat gå upp senast tio men jag snoozar utan att tänka på det. Måste ta tag i mig själv och sluta snooza. Tror inte att det är bra för en faktiskt. Jaja, idag ska jag dansa! Streetjazz med Daniel och idag är han väl förhoppningsvis där, men det borde han vara. Skriver lite senare förresten är helt förvirrad och trött, min kropp behöver näring!


din åsikt, mjau!
Postat av: maktgalna lemuren

amen de e ju så skönt å snooza...

2008-10-17 @ 12:20:38
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0