Kom igen nu Reebok?!

Alltså vet ni vad jag är så trött på så jag snart spyr?! Det är det där jädrans Freestyle damskorna från Reebok, de finns i alla färger men inte former, alltid samma jäkla modell till oss brudar... men killarna, ja dom, dom får minsann ett brett urval av grymma Reeboksneakers i alla färger och former! Sen när tycker inte tjejer om att variera sig? Det är som om vi skulle ha exakt likadana kläder på oss varje dag, fast i olika färger... inte så kul kanske? För mig är det samma med kläder som skor (sneakers i mitt fall då) att man vill kunna variera och kombinera med olika. Hur kul är det annars?

Skärpning Reebok, gör åtminstone några av herrmodellerna i damstorlekar! (gärna ända ner till 35,5....)



Gärna damstorlekar i dessa *dreglar* :


din åsikt, mjau!
Postat av: Milli

Skrev inte Viktoria Tomic ett snarlikt inlägg typ förra veckan?

Hursomhelst, håller med dig/er, Reebok borde värna om de kvinnliga konsumenterna också!

2008-10-28 @ 23:15:25
URL: http://worthy.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0