Inspirerad

Har idag sett två bloggare som precis fått nya bloggdesigner och då blivit mycket inspirerad till att fixa och trixa med min egen... att man aldrig blir nöjd va? ;) Men nu har jag inte alls lust att ha kvar min som den är utan göra om den nästan helt och hållet! Deras desinger var sååå snygga! Ska nog sitta här en stund och leka lite i photoshop och se vad jag kommer fram till!

Imorgon ska jag hem till fröken Mirandah och hjälpa henne med hennes bloggdesign, eller snarare lära henne photoshop och lite HTML. Får se hur det går, men jag tror nog att det ska gå så bra så. Det enda som är lite lurigt är att hon har Mac, är inte van att jobba med med det operativsystemet men jag lär mig ganska snabbt så det ordnar sig säkert. Dessutom ska jag få en present av henne =D toppen! Snäll vän!

Pratade med Jess som numera befinner sig väldigt mycker mer söderut än mig, mer bestämt Barcelona, och de hade kommit fram tryggt och säkert. Så det kändes bra att få bekräftat, längtar efter att höra mer av er! <3

din åsikt, mjau!
Postat av: Yassmin

haha thx i ugess:P

2008-10-01 @ 23:48:52
URL: http://somuchsoul.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0