Har du storlek 37,5 - 38?

Det har tyvärr inte jag, men om du har turen så finns det ett par snygga reebokkicks att införskaffa sig genom tradera, ta en titt! Utropspriset är endast 1 kr och "Köp nu"-priset är så lågt som 169 kr! Hade mer än gärna köpt dessa om jag inte hade så nedrans små fossingar! Klicka på bilden för att komma till auktionen!


din åsikt, mjau!
Postat av: Sarah

jaa eller hur..antingen har man inte pengar eller så är allt för stort. men fan nu har jag 37-37.5...o jag är skitsugen att klicka på köp nu knappen...men måste snåla denna månaden så jag kanske bara budar och hoppas på att ingen tycker ett par gamla skor e värt 169 haha. btw grattis till jackan :)

2008-10-11 @ 18:22:14
URL: http://estailo.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0