Godmorgon!

Igår gick det bra på både baletten och breakingen! Baletten var rolig för att det kändes som att jag får upp benen högre nu och för att jag fått bättre balans. Brekingen var roligt för att man numera känner att man kan sätta ihop lite saker i alla fall i sina downrocks! Dock som jag skrev igår.. måste träna upp mina abs! Men för tillfället är jag för lat.. tror dock att vi kommer ha styrka på Daniels streetjazz på fredag... om han är där...

Så vad händer idag? Inget jobb och ingen dans i alla fall... vill åka till Maja men om jag ska vara ärlig så vill jag helst inte visa mig utanför dörren.. Det är nämligen så att såhär vi årstidsskiftet så blir min hy jättehemsk.. jag får jätte mycket fula grejer i ansiktet och som det ser ut just nu så blir det bara värre dag för dag.. dessutom vill jag inte sminka över idag för att låta huden vila, och att gå utanför dörren med osminkad hy i detta läge = big no no. Så jag får se hur jag gör.. känner mig så dum som låter det begränsa mig men jag kan inte göra något åt saken.. det är så jag känner och det är inte kul alls..

Nej nu ska vi inte prata om sådana tråkigheter... lägger snart upp ett inlägg om kläder!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0