En ny jacka inom sex dagar!

Nu har jag äntligen beställt min baseballjacka =D Är så himla glad! Vilken av dem det blir får ni se när jag får hem den ;)

Så vad händer idag? Jag vet faktiskt inte ärligt talat.. Markus ska komma hit och så ska han och Jacke sitta och spela Metal Gear Solid 4.. och sist de gjorde det så blev jag extremt rastlös efter två timmar.. Så det lutar åt att jag åker till Mirandah. Är egentligen rätt seg men nää.. pallar inte sitta framför datan hela dagen direkt, vill ju göra någonting.


din åsikt, mjau!
Postat av: sötvattens paddan

se där! så vi ska ses idag trots allt? ja som trodde att de lutade åt att du inte pallade bege dig till stan? Men icke! Vad trevligt då, kan inte vi kolla stjärnor på is?

2008-10-11 @ 16:21:00
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: saltvattens grodan

va kul förrästen att du beställt jackan nu, du kommer bli super snygg i den! Det blev den vita va?

2008-10-11 @ 16:22:26
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0