En ny blogg på världskartan

Jag måste då faktsikt ta och berätta att min vän Mirandah har gått och skaffat sig en blogg som är ypperligt bra om man gillar mode, lite filosoferande och vardagliga betraktelser! Hon är duktig på att uppdatera och med mycket bilder (vilket oftast gör en blogg bra)! Så ta en titt där och se för er själva vem denna Mirandah det är jag babblat om i ett gäng olika inlägg.

klicka på bilden för att komma till hennes blogg

din åsikt, mjau!
Postat av: Mirandah

se där! Vad trevligt det lät, är jag sådär trevlig eller är det bara som det låter? haha..du, ja höll på å tränade när du ringde, vi kan ju höras senare ikväll, är nyfiken på vad som hände på DC idag, minsann!

2008-10-10 @ 21:34:48
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0