En fartfylld kväll

Ja det var det minsann igår.. defenitivt inte idag. Igår var jag och Maja på den där utbildningsgrejen och vi ska båda provjobba ett pass imorgon! Därefter kommer vi båda jobba heltid 9-16, och det var inte bara provision utan en grundlön också. Så otroligt skönt att ha fixat jobb nu! Kan äntligen andas ut känns det som.

Nåväl efter det gick vi och tog en öl först på After, men det var så dyrt så vi åkte till Söderkällaren istället. Dit kom även Henke och lite senare Majas sambo Erik. Var väldigt kul men oj så full jag blev.. var ju inte riktigt meningen haha.. Usch vill knappt tänka på det skäms lite haha.. som tur var kom Jacke och mötte mig vid bussen och ledde mig hem (eftersom jag knappt kunde stå på benen haha...). Min älskade prins <3 vad skulle jag gjort utan dig?

Snart ska vi äta grillad kyckling med pommes och caf'e de parissås! Ska bli grymmmmt gott! Sen har vi även Ben&Jerrys hemma, mysigt värre. <3


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0