Dags för lunch!

Nu ska jag käka lite lunch, två ägg blir det till en början sen värmer jag nog woken som jag gjorde igår! Den blev förövrigt väldigt god, och himlans enkel att göra.. hade dock bara fryst wokmix och ett gäng champinjoner i.. gillar bättre när man har nästan allt färskt men det har jag inte råd med för tillfället.

Vid halv fem åker jag till dansen, idag är det breaking och balett som står på schemat! Ska bli skoj. Igår hade vi för övrigt Sabina på housen, äntligen! Har bara haft henne en gång under den här terminen eftersom hon koreograferat till musikalen Sune som nu haft premiär på Göta Lejon. Hon är så bra lärare så det är något helt sjukt! Gillar verkligena tt vi tränat loafting på hennes klasser, eftersom det är så stort inom housen nu. Dock så fick jag inte till min alfa, har svårt att hitta vart jag ska lägga vikten... plus att jag tror att jag måste träna upp min magmuskler en del.. var mycket mera fit förra terminen.. hm..


din åsikt, mjau!
Postat av: Maja

Meow! Va duktig du e på att blogga. Alltid ngt intressant att dela med dig och massa härliga bilder. <3 Jag vill oxå ha en schyst kamera o fota med. Doh! Får ta ngn dag i skogen tycker jag. Mihi. Kramish <3

2008-10-14 @ 15:44:44
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0