Bra funktion på hotmail!

Jag må vara efter, ni kanske redan upptäckt detta för lääänge sedan, men jag upptäckte det för en kort stund sen! Man kan länka ihop två mailadresser, alltså om man har två stycken som jag t.ex. som har min vanliga mail och sedan den som jag använder på att ta emot designbeställningar på. Genom att länka dessa två kan jag då logga in på min vanliga mail och kolla min inkorg för att sedan bara (utan att behöva logga ut och logga in på den andra) byta lite fint i en lista till den andra mailen så vips! är jag inne på min andras mails inkorg! Sjukt bra och effektivt om jag får säga det själv, att vara inloggad på båda samtidigt!


din åsikt, mjau!
Postat av: sofia

sv: jag har köpt teen på en affär här i eskilstuna som heter Ego.

Ok, jag hör av mig om designen om några dagar då jag har funderat ut en snygg =) Tack

2008-10-16 @ 17:16:39
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: oroliga hönan

Nämen! Se där

2008-10-16 @ 17:18:16
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0