Bloggdesigner på rullande band

Idag har jag gjort ännu en design som jag faktiskt inte hunnit visa er än, och ändå har det droppat in jääte många som frågat om jag kan hjälpa dem med design! Men en sak som ni måste förstå är att jag har inte all tid i världen och kan inte bara göra en efter en efter en... måste ibland låta det gå några dagar innan jag sätter igång med nästa för att jag inte ska börja tycka det är tråkigt och stressigt.. med tanke på att jag dessutom gör gratis på min fritid gör ju detta mer förståeligt. Vet dock inte hur jag ska hålla reda på alla som vill ha design så jag måste klura ut ett litet system så jag kommer ihåg vem som frågade först och så vidare...

Här är i alla fall designen jag gjorde idag på dan:


din åsikt, mjau!
Postat av: naatys

Jag är så supernöjd <3

2008-10-14 @ 10:39:27
URL: http://naatys.blogg.se/
Postat av: Ellen

den va jätte fin : ) jag skulle vilja stå i kö x) och jag förstår att de kan va jobbigt att göra så många :s

2008-10-14 @ 15:16:37
URL: http://ellenoverhere.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0