Vill du ha en ny bloggdesign?

OBS!! Jag gör endast designer till blogg.se ! Som ni ser nedan så gör jag ej gratis längre heller.

Jo som de flesta märkt så gör jag då bloggdesigner. Det är många som frågat genom att kommentera i olika inlägg hurvida jag kan göra en design till dom eller inte, och det har blivit lite rörigt nu när jag inte vet vem som frågat när och om folk fortfarande vill ha. Så jag har nu kommit upp med ett litet system och skaffat mig en enskild mail för bloggdesignförfrågningar.

Betaldesign: En design som du betalar 100 kronor för att få. Jag lägger förstås in designen på din blogg och fixar i allt vad stilmallar och kodmallar heter. För att få en design mailar du mig med svar på designfrågorna (står längre ner i inlägget) och skriver att du vill ha en bloggdesign, mer om betalningssätt och sådant tar vi på msn eller via mail. Jag lägger förstås ner mycket tid och energi på en betald design, vill ju göra den så personlig som möjligt.

Gratisdesign: Du skickar ett mail till mig där du svarat på designfrågorna (står längre ner i inlägget) och jag gör en design till dig utifrån vad du skrivit, dessutom gör jag inte designen på en gång utan du kanske får vänta ett tag (beroende på vart du står i kön och när jag har tid att göra den). Jag lägger förstås in den på din blogg.

Jag hoppas ni fått en okej bild av hur det går till när man beställt en bloggdesign, när du bestämt dig för hur du vill att din design ska se ut så mailar du in din beställning till [email protected] .

Detta vill jag ha svar på innan jag börjar med din design:

1. Din bloggadress

2. Färger? Bakgrunden, text osv.

3. Vad vill du att det ska stå i headingen? Ditt namn, motto, låttext eller liknande (motto etc. får du komma på själv)

4. Vad går bloggen i för tema? Tjejigt, fashionista, hiphop, emo, you name it.. ?

5. Bilder? Bild på dig själv att ha i headingen och/eller något som kanske representerar dig (skor, katter, regnbågar whatever it is)

6. Menyn & former? Sitter menyn ihop med inläggssidan eller är den separerad? Ska headingen vara rundad eller kantig?

7. Övrigt

Svara så noga som möjligt på frågorna så underlättare för mig snabbt går snabbare att göra designen.
Detta tror jag sumerade det mesta, blev ett hemskt långt inlägg haha! Vill du ha lite inspiration så kan du kolla in mina andra designer här. Så om du vill ha en snygg design, maila in din beställning till [email protected]

din åsikt, mjau!
Postat av: nawel

Heejsan =)

jag skulle vilja ha min blogg designad :/

min ser lite konstig ut .

din är skit häftig och cool ut.

diggar din stil ;)

så snälla skulle du kunna designa min blogg ?



Kramar Nawel <3

2008-10-22 @ 21:34:13
URL: http://nawel.blogg.se/
Postat av: pamela

hejsan :), jag undrar om du kanske kan fixa min blogg :)? i så fall:

http://ppam.blogg.se

typ, vit grå & svart.

min header, jag vill ha typ sådär en stor bild på mej, sen det ska typ stå antingen "paaaaam", elr "ppam.blogg.se"

min blogg ska typ vara naturlig, kanske lite tjejigare. men aa :p

jag fattar nte femman:S

jag vill ha rubriken i mitten & man ska kunna skriva med små & stora bokstäver, jag vill ha den stilen jag har den stilen på bokstäverna som jag har nu.

& den sista punkten. JAG DIGGAR DEJ SOM FAN! läser din blogg varje dag

2008-10-26 @ 13:16:43
URL: http://ppam.blogg.se/
Postat av: catherine

Heey :)

Undra om du har tid att fixa en ny blogg design, har tröttnat på min design och tycker inte riktigt om min skriv stil... Läsarna ser inte så bra vilket gör det tråkigt för dem hähä



Skriv tillbax;)



Peace

2009-02-01 @ 20:08:04
URL: http://caathyn.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0