Today's outfit

Mycket inlägg blir det idag! Länge sen jag uppdaterade så här raskt! Sitter och kollar lite på Fresh Prince nu, så jäkla rolig serie, just gotta love it. Imorgon blir det jobbsök på Ica i alla fall, måste komma ihåg att be Jacke hjälpa mig med det där nedrans personliga brevet. Känner mig lite smått nervös för att gå dit imorgon.. vet inte riktigt varför men ja.. nervöst är det.

Funderar på att ta mig en sväng förbi Mirandah på Lördag, har inte träffat henne på jättelänge och tycker nog minsann att det är dags nu. Eller vad säger du Lemuren?


me today, just chillin home

din åsikt, mjau!
Postat av: Sarah

jaa och de får ju det att se hur enkelt som helst ut :\ det värsta e nog att de bara får den timman på sig att lära sig koreografin..hade tagit år innan jag hade fått det att se lika bra ut haha

2008-11-14 @ 11:51:28
URL: http://estailo.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0