Shopping

Nu har jag precis beställt ett par nya örhängen som kommer hem till mig inom en vecka <3 Längtar! Dock så tror jag att de kommer vara rätt tunga, men en dag i taget kan man ju säkert ha dem. Alltså itne varje dag, kanske någon gång/två gånger per vecka! Dessutom är det ju kul att variera sig!


Dessa snyggingar har jag köpt för 179:-

din åsikt, mjau!
Postat av: Michan :)

jag har sånna dom e sjuuukt tunga i örjan men man vänjer sig nu kan jag ha dom varje dag typ haha i örjan hade jag sår

2008-11-19 @ 23:42:20
URL: http://miichaan.blogg.se/
Postat av: Josse

vart har du köpt dessa ?:o tänkte kolla om det fanns nåra andra snygga.. :)

2008-11-24 @ 01:03:44

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0