Ny bloggdesign?

Funderar på att göra mig en ny header! Håller på och pilla med en ny nu, den är rätt snygg men inte sådär.. "Yes, den här ska jag ha!" . Får se om jag lägger upp en ny senare idag!

Idag är det en mycket seg dag... jag och Jacke sov lite väl länge så båda är skitsega.. Finns liksom inte mycket man orkar göra då. Jag har för den delen inte alls lust att åka iväg någonstans, speciellt för att min hy inte vart så bra på senaste och sminka över allt skulle bara göra det hela värre. Så jag får helt enkelt stanna inne och vårda den haha! Kommer nog lägga upp en del photoshopade bilder idag, eftersom jag lär hänga här vid datorn större delen av dagen, så titta förbi lite då och då så kan ni få se lite bilder! Dock mest ego haha.. tjejigt värre!

Nu blir det leka med photoshop, byebyeee...

din åsikt, mjau!
Postat av: smålänska haren

åh, vad spännande! Blir den fin?

2008-11-15 @ 15:34:25
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0