Måndagar....

Jag är väl som de flesta andra.. hatar måndagar... Nu måste jag ta tag i allt igen och jag har verkligen ingen lust idag. Det är jobbigt att vara arbetslös.. jag söker typ de flesta jobb just nu och har till och med börjat prioritera jobb framför dansen.. Känns jobbigt på ett sätt.. men samtidigt så är jag så otroligt trött på att vara fattig och inte kunna göra saker eller köpa saker... jag & Jacke vill ju jätte gärna flytta till större (2:a eller 3:a) och det kan vi inte göra förens jag har ett ordentligt fast jobb. Just keep your eyes on the price! Så ska det nog gå bra.


Exact Science 379:- på Gulan

din åsikt, mjau!
Postat av: bittra bävern

ja, för ni bor ju så litet:P (jag var tvungen, precis som i telefonen)

2008-11-17 @ 20:16:37
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0