Måndag

Ja då var det måndag igen och tillbaka till jobbsökandet, börjar bli så otroligt less på detta nu. Har precis käkat frukost och väntar på att DH ska bli klart så jag kan kolla på det.

Senare idag ska jag nog fota lite också, utomhus helst nu när det är så fint och vi har systemkameran hemma. Den ska Jacke lämna tillbaka på jobbet imorgon så det gäller att jag passar på idag!

Förstår inte varför nästan varenda jävel klagar på snön?! Helt ärligt är det inte mycket mysigare och finare med snö än kal mark, inger löv på träden och grå himel? Eller regn för den delen och lera? Jag har hellre en hel vinter med snö än med regn och rusk. Eller vad säger ni?


din åsikt, mjau!
Postat av: Mirandah-http://mirandahs.wordpress.com

åh, ja det är så underbart vacker! man bli alldeles lycklig! varför är det ingen som förstår det? Alla ba: oh Nej inte snöööööööööö...eh..ja, typ, men du fattar. :)

2008-11-24 @ 15:02:07
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0