Läskiga drömmar

Jag har drömt så mycket mardrömmar på senaste, har ingen aning om varför men kul är det inte.. Inatt drömde jag bland annat att jag var på något sorts ridläger tror jag.. vet inte exakt med något läger var det i alla fall. Och tydligen på detta läger (detta var underförstått, och ingen som sa det till mig) så var det någon som på natten kom in genom ens fönster om man hade otur och mördade en med kniv. Så när jag skulle sova i mitt rum som jag delade med två andra tjejer så  klättrade den här mannen in genom fönstret och började hugga mig med kniven, fast inte så hårt att den gick igenom helt utan bara gjorde små sår. Och jag var så jäkla rädd kan jag lova, vågade inte göra ett ljud för han sa att han skulle döda mig då. Sen tog han kniven (jag låg på sidan) och drog den från vaden längs hela sidan upp till armen typ, det gjorde skitont! Alltså det gjorde verkligen ont!

Vad betyder en sådan här dröm egentligen? Det hände massa mer förövrigt men detta var huvudgrejen, jag var jagad av honom ett tag där också... I alla fall... varför drömmer man något sådant här? Jättehemskt ju!

din åsikt, mjau!
Postat av: Maja

Åh nej, din stackere. Inte alls kul med mardrömmar. :( Jag drömde oxå en inatt. Det var hemskt. :( krama <3

2008-11-18 @ 15:36:42
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Mirandah-http://mirandahs.wordpress.com

Men FY vad äckligt! Stackars! Du drömmer alltid så läskiga grejer ju.....och alltid(nästan) är det knivar inblandat!

2008-11-18 @ 18:52:27
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0