Kan inte sova..

Det går verkligen inte... det är så otroligt jobbigt! Nu när jag slutat på det senaste jobbet har jag fått mina nedrans sömnproblem igen, jag blir så irriterad.... Hade precis vänt tillbaka på dygnet och fått in en bra rytm i vardagen så förstör jag allt genom att sova för länge på morgonen.. visst jag går upp senast klockan 11 (oftast vid 10), men det blir ändå jobbigt att somna just för att man inte direkt aktiverar sig under dagarna. Usch vad drygt detta är..

Imorgon ska jag i alla fall göra en razzia i Täby Centrum och lämna in massa massa massa ansökningar till diverse butiker.. som t.ex. Glitter, Nilsson, Claes Ohlson, matbutikerna, Åhléns etc. Ju fler dessto bättre eller hur? Någon borde ju behöva en extra såhär framåt Julruschen väl? Jag hoppas då det! Annars är det fler månader av fattigdom... :'(



din åsikt, mjau!
Postat av: Mirandah-http://mirandahs.wordpress.com

åh, det går nog bra! Du som är så himla trevlig borde ju få jobb i nån söt butik där:) Lycka till

2008-11-19 @ 10:45:58
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0