Fars dag

Idag ska vi hem till Jackes pappa och käka middag, ska bli trevligt =)

Igår var det bara en bakis-deluxe dag, satt här vid datan och mackan & jacke satt och spela Gears of War 2... Vid sjutiden åkte jag till Täby C en sväng och fika med Maida, var väldigt trevligt då jag inte träffat henne på ganska länge... kommer faktiskt inte ihåg när det var senast? Inte bra inte bra. Men men sen åkte jag hem i alla fall och mådde sämre än innan haha för att jag druckit kaffe.. vet inte hur det går ihop riktigt men så var det i alla fall.

Idag är jag dock inte bakis längre såklart och fy satan vad skönt det är, mådde så dåligt igår haha... verkligen som jag förtjänade! Nu håller jag på och måla naglarna i rosa och orange, ska ta en bild  sen när det är klart så ni får se hur vackert det blir haha...

Nu ska jag fortsätta med det, hörs senare!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0